Якісна робота співробітників багато в чому залежить від умов роботи, створених роботодавцем. Продуктивність праці підвищується, якщо людина працює в комфортних умовах - з правильним освітленням в оточенні зручних і красивих меблів. Щоб меблі у всьому офісі гармонійно поєднувалася між собою, найчастіше вони купуються партією для всього офісу. Оскільки офісні меблі активно експлуатуються людьми, важливим критерієм в її виборі має бути відповідність стандартам якості та санітарними нормами.

Найбільш відповідними для офісів є ергономічні меблі світлих відтінків, але при цьому необхідно вибирати грязевідштовхуючі матеріали, оскільки це дозволить забезпечити довговічність меблів і їх гарний зовнішній від.

Офісні меблі, як правило, складаються з:- ресепшна;
- меблів для приймалень (гостьових) приміщень;
- для конференц-залів і переговорних кімнат;
- для співробітників;
- для керівництва.

Меблі для керівництва повинні поєднуватися за стилем з рештою меблів в офісі, але при цьому також бути більш презентабельними і вишуканими.

Офісні меблі як для керівників, так і для персоналу повинні передбачати місця для установки комп'ютерів та іншої техніки.

В офісних меблях варто уникати занадто хитромудрих конструкцій, простота меблів дозволяє меблів без праці і надмірних витрат оформити офісне приміщення щонайкраще.
Найпопулярнішими матеріалами, використовуваними при виготовленні офісних меблів, є МДФ, ДСП і ДВП. Такі меблі мають, як правило, доступну ціну. Для обробки використовується шпон, ПВХ і ламінат.

Більш дорогим варіантом є офісні меблі, виконані з натурального дерева. Такі меблі є абсолютно безпечними для людини.
Також популярністю користуються шкіряні меблі, однак важливо вибирати меблі з якісної шкіри, що забезпечать довговічність і красу меблів.
Для виготовлення перегородок, полиць і шаф може використовуватися метал, скло і пластик.

Вибираючи офісні меблі слід звертати увагу на їх відповідність основним вимогам:

Стіл: повинен володіти міцністю, не повинен хитатися. У офісних меблів використовуються робочі, комп'ютерні та приставні столи.

Шафа: повинна бути міцною і місткою, мати якісну фурнітуру.

Універсальним і незамінним предметом меблів в невеликих офісах є шафа-купе. Вона дозволяє раціонально використовувати офісний простір. У великих офісних приміщеннях її можна використовувати як роздільник офісу на різні зони.

Тумба: Повинна мати місткі ящики. Може бути вбудованою, підлоговою або викочування.

Крісло / стілець : повинен мати зручну спинку, підлокітники, регульовану висоту. Офісні крісла / стільці можна розділити на 3 групи: для керівників, для персоналу, для клієнтів.
Як правило, самими масивними і якісними є крісла керівників. Вони часто мають регулятор пружини гойдання, який дає можливість відкинутися назад, підлокітники що регулюються, пневматичний механізм підйому сидіння. Для оббивки найчастіше використовується натуральна шкіра.

Крісла / стільці для персоналу повинні бути зручними і простими. При роботі за комп'ютером важлива наявність підлокітників. Для їх оббивки найчастіше використовується тканина або кожзам.
Крісла для клієнтів також є простими і обов'язково повинні відповідати стилю всього офісу.

М'які меблі : як правило, представлені ​​у вигляді гостьового дивана. Він повинен бути зручним і з якісних матеріалів. В якості оббивки може бути обрана як тканина або кожзам, так і шкіра.

Супутні товари
Останнє з статей
Чим вигідно купувати меблі через інтернет
За допомогою інтернету сьогодні можливо не виходячи з дому робити різноманітні придбання. Тепер зовсім необов'язково вир...
Найдорожчі меблі у світі
Кожна людина хоче прикрасити та обставити свій будинок якнайкраще. Все залежить від фінансів, які господар будинку може ...
Практичні поради щодо оформлення кабінету керівника в англійському стилі
Кабінет керівника компанії уособлює собою вираз характеру свого господаря. Оформлення і обстановка в кабінеті можуть баг...
Вибираємо комп'ютерні столи для офісу
Практично в кожному офісі, нехай навіть і невеликому, завжди є комп'ютер, за яким працюють співробітники фірми. Комп'юте...