Каталог меблів
0800351053
Наша адреса
Київ, вул.Кіото, 25
Телефони
Графік роботи
  • Прийом замовлень та консультації за телефоном:
  • Пн-Пт з 09:00 до 18:00
  • Онлайн замовлення:
  • цілодобово
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Меблі для персоналу, офісні комплекти меблів

Сортування:
24 621 грн.
24 621 грн.
24 621 грн.
19 922 грн.
16 514 грн.
62 076 грн.
49 661 грн.
36 293 грн.
29 034 грн.
41 516 грн.
33 213 грн.
128 397 грн.
102 718 грн.
15 399 грн.
11 868 грн.
18 554 грн.
25 497 грн.
21 672 грн.
20 824 грн.
17 700 грн.
34 753 грн.
29 540 грн.
48 490 грн.
41 217 грн.
42 985 грн.
36 537 грн.
23 929 грн.
20 340 грн.
12 616 грн.
10 724 грн.
19 069 грн.
16 209 грн.
14 584 грн.
29 600 грн.
58 669 грн.
349 710 грн.
297 254 грн.

Меблі для співробітників

Облаштування робочого місця для співробітників - головне завдання для роботодавця, незалежно від напрямку діяльності компанії або фірми. Офісні приміщення передбачають розміщення певної кількості персоналу, кожен з яких виконує конкретні завдання.

Оперативні меблі, меблі для співробітників в офіс

Оперативні офісні меблі – являють собою основну частину будь-якого офісу. Одним з її важливих критеріїв повинен бути комфорт співробітників для щоденної роботи.

Офісні меблі для персоналу

представлені в широкому ассортименті.
Найпоширенішими є комплектації невеликих офісів за допомогою сучасних оперативних меблів, які максимально заощаджують вільний простір. Можна створити робочі «міні-кабінети» обладнані всім необхідним, індивідуальними тумбами під столами, підставками під системні блоки, надставками, полками. Такі індивідуальні робочі зони створять особливу обстановку в офісі.

В даному розділі запропоновано величезний вибір

комплектів офісних меблів

власного виготовлення і від інших виробників. Висока якість пропонованої продукції пояснюється використанням екологічно чистих матеріалів і безпечних комплектуючих (ламінований ДСП, направляючі, ручки, ніжки, корпусні стяжки і т.д.). А ось варіативність вибору дозволить підібрати потрібну комплектацію меблів для офісів (форма столів, кількість висувних ящиків, приставні елементи, шафи, пенали та інше).

Ціна офісних меблів

залежить від її комплектації, використовуваного матеріалу, дизайну, функціональності і практичності. Менеджер відповість на поставлені питання зручним для Вас способом (телефон, електронна пошта). Для жителів Києва і найближчих міст пропонуємо виїзд майстра-замірника за вказаною адресою.

7 причин для співпраці з «ОФС»
1. Наявність власного виробництва - надаємо гарантію на запропонований асортимент товарів.
2. Допомога при виборі товару.
3. Швидка доставка по всій території України, незалежно від віддаленості покупця.
4. Акції та знижки на

комплекти меблів для офісів

.
5. Сервісне обслуговування - враховуємо побажання замовника.
6. Вигідні цінові пропозиції на даний асортимент товарів.
7. Можливість замовити меблі за індивідуальними розмірами - досить підібрати відповідний дизайн, надати розміри і колір.

Це робить наше виробництво одним з лідерів в столиці - даємо гарантію на всю продукцію, в тому числі і від інших виробників.

Меблі для персоналу купити

в Києві з доставкою в будь-яке місто України можна в нашому інтернет-магазині.
Після покупки корпусних меблів Вам більше не доведеться думати про правильне використання робочого простору, рішення компанії «ОФС МЕБЛІ» будуть оптимальними для будь-якого приміщення.

В процесі оформлення замовлення рекомендуємо вказувати достовірну інформацію - це дозволить уникнути затримок з транспортуванням товару.

Довіртеся професіоналам - вибирайте серед великої кількості модельних лінійок, які будуть враховувати Ваші побажання, за вигідними і доступними цінами.

Розгорнути