Фільтри
-
Цена
-
Види
-
Серія
-
Виробники
36330грн.
26330грн.
Готовий комплект в офіс персоналу Джанні в сучасному стилі. Включає письмовий стіл з мобільною тумбою, шафу для документів та шафу-гардероб
130628грн.
Комплект складається з декількох модулів, таких як письмові столи з перегородками, тумби помічники та стаціонарні тумби з надставками, стінка з шаф
18672грн.
Набір меблів для сучасного кабінету персоналу з серії Меган. Обладнано два робочих місця
158410грн.
Комплект меблів бізнес серії для персоналу. Столи з перегородками і тумби
14145грн.
13863грн.
Недорогий комплект для двох офісних працівників. Також у набір включені дві високі шафи, які можна обладнати полицями або використовувати як гардеробні
40442грн.
36398грн.
Комплект столів з перегородками на п'ять робочих місць, складається з прямих письмових столів та вбудованих тумб
69448грн.
Якісний меблевий комплект із столів з перегородками, тумб і шаф
31008грн.
Комплект кутових столів на чотири робочі місця. У кожного працівника свій робочий куточок
24416грн.
Сучасний набір офісних меблів. За допомогою цього комплекту можна облаштувати невеликий за площею та нечисленний офіс. Набір включає чотири повноцінні робочі місця. Складається з двох здвоєних столів, двох перегородок та чотирьох підвісних ящиків
42942грн.
Високоякісні столи з перегородками у комплекті для персоналу. Складається з письмових столів із вбудованими тумбами по три висувні ящики
44016грн.
Комплект для створення ергономічного офісу, що включає стінку з шаф з відкритими та закритими полицями
26723грн.
Складається з комплекту кутових столів із тумбами для двох працівників та комплекту низьких шаф для паперів
28357грн.
У комплект входить кутовий стіл із тумбою для офісного працівника. Включено окремий набір з відкритих низьких шаф
97467грн.
Організований із кутових та прямих столів. У розпорядженні кожного співробітника містка тумба з трьома висувними ящиками
257049грн.
Комплект меблів із робочими місцями для 16 осіб. Складається з письмових столів з перегородками, мобільних та приставних тумб, стаціонарних тумб із надставками та стінки з шаф
Меблі для співробітників
Облаштування робочого місця для співробітників - головне завдання для роботодавця, незалежно від напрямку діяльності компанії або фірми. Офісні приміщення передбачають розміщення певної кількості персоналу, кожен з яких виконує конкретні завдання.
Оперативні меблі, меблі для співробітників в офіс
Оперативні офісні меблі – являють собою основну частину будь-якого офісу. Одним з її важливих критеріїв повинен бути комфорт співробітників для щоденної роботи.
Офісні меблі для персоналу
представлені в широкому ассортименті.Найпоширенішими є комплектації невеликих офісів за допомогою сучасних оперативних меблів, які максимально заощаджують вільний простір. Можна створити робочі «міні-кабінети» обладнані всім необхідним, індивідуальними тумбами під столами, підставками під системні блоки, надставками, полками. Такі індивідуальні робочі зони створять особливу обстановку в офісі.
В даному розділі запропоновано величезний вибір
комплектів офісних меблів
власного виготовлення і від інших виробників. Висока якість пропонованої продукції пояснюється використанням екологічно чистих матеріалів і безпечних комплектуючих (ламінований ДСП, направляючі, ручки, ніжки, корпусні стяжки і т.д.). А ось варіативність вибору дозволить підібрати потрібну комплектацію меблів для офісів (форма столів, кількість висувних ящиків, приставні елементи, шафи, пенали та інше).Ціна офісних меблів
залежить від її комплектації, використовуваного матеріалу, дизайну, функціональності і практичності. Менеджер відповість на поставлені питання зручним для Вас способом (телефон, електронна пошта). Для жителів Києва і найближчих міст пропонуємо виїзд майстра-замірника за вказаною адресою.
1. Наявність власного виробництва - надаємо гарантію на запропонований асортимент товарів.
2. Допомога при виборі товару.
3. Швидка доставка по всій території України, незалежно від віддаленості покупця.
4. Акції та знижки на
комплекти меблів для офісів
.5. Сервісне обслуговування - враховуємо побажання замовника.
6. Вигідні цінові пропозиції на даний асортимент товарів.
7. Можливість замовити меблі за індивідуальними розмірами - досить підібрати відповідний дизайн, надати розміри і колір.
Це робить наше виробництво одним з лідерів в столиці - даємо гарантію на всю продукцію, в тому числі і від інших виробників.
Меблі для персоналу купити
в Києві з доставкою в будь-яке місто України можна в нашому інтернет-магазині.Після покупки корпусних меблів Вам більше не доведеться думати про правильне використання робочого простору, рішення компанії «ОФС МЕБЛІ» будуть оптимальними для будь-якого приміщення.
В процесі оформлення замовлення рекомендуємо вказувати достовірну інформацію - це дозволить уникнути затримок з транспортуванням товару.
Довіртеся професіоналам - вибирайте серед великої кількості модельних лінійок, які будуть враховувати Ваші побажання, за вигідними і доступними цінами.
Запит ціни
© 2022 ofc.ua/ua. Всі права захищені.
Кабінети керівника, шафи-купе, крісла, стільці, кухні, офісні меблі, рецепції, дитячі, ліжка, дивани, тумби, пенали, столи.