Фільтри
  • Цена
    грн. - грн.
  • Види
    0
    0
  • Серія
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
    0
  • Виробники
    0
    0
    0
    0
    0
    0
Сортувати:
Показати
-28%
Кабінет персоналу (комплект) Джанні
Код товару:10180010

36330грн.

26330грн.

Готовий комплект в офіс персоналу Джанні в сучасному стилі. Включає письмовий стіл з мобільною тумбою, шафу для документів та шафу-гардероб
Код товару:10047516
130628грн.
Комплект складається з декількох модулів, таких як письмові столи з перегородками, тумби помічники та стаціонарні тумби з надставками, стінка з шаф
Код товару:17603500
18672грн.
Набір меблів для сучасного кабінету персоналу з серії Меган. Обладнано два робочих місця
Код товару:10042509
158410грн.
Комплект меблів бізнес серії для персоналу. Столи з перегородками і тумби
-2%
Кабінет персоналу (комплект) Сімпл 2 Кабінет персоналу (комплект) Сімпл 2
Код товару:10030001

14145грн.

13863грн.

Недорогий комплект для двох офісних працівників. Також у набір включені дві високі шафи, які можна обладнати полицями або використовувати як гардеробні
-10%
Кабінет персоналу (комплект) Сенс 13 Кабінет персоналу (комплект) Сенс 13
Код товару:10041512

40442грн.

36398грн.

Комплект столів з перегородками на п'ять робочих місць, складається з прямих письмових столів та вбудованих тумб
Код товару:10042012
69448грн.
Якісний меблевий комплект із столів з перегородками, тумб і шаф
Код товару:10041010
31008грн.
Комплект кутових столів на чотири робочі місця. У кожного працівника свій робочий куточок
Код товару:10046010
24416грн.
Сучасний набір офісних меблів. За допомогою цього комплекту можна облаштувати невеликий за площею та нечисленний офіс. Набір включає чотири повноцінні робочі місця. Складається з двох здвоєних столів, двох перегородок та чотирьох підвісних ящиків
Код товару:10043003
42942грн.
Високоякісні столи з перегородками у комплекті для персоналу. Складається з письмових столів із вбудованими тумбами по три висувні ящики
Код товару:10041025
44016грн.
Комплект для створення ергономічного офісу, що включає стінку з шаф з відкритими та закритими полицями
Код товару:10041026
26723грн.
Складається з комплекту кутових столів із тумбами для двох працівників та комплекту низьких шаф для паперів
Код товару:10041027
28357грн.
У комплект входить кутовий стіл із тумбою для офісного працівника. Включено окремий набір з відкритих низьких шаф
Код товару:10041028
97467грн.
Організований із кутових та прямих столів. У розпорядженні кожного співробітника містка тумба з трьома висувними ящиками
Код товару:10047515
257049грн.
Комплект меблів із робочими місцями для 16 осіб. Складається з письмових столів з перегородками, мобільних та приставних тумб, стаціонарних тумб із надставками та стінки з шаф
Показано з 1 по 15 із 216 (15 сторінок)

Меблі для співробітників

Облаштування робочого місця для співробітників - головне завдання для роботодавця, незалежно від напрямку діяльності компанії або фірми. Офісні приміщення передбачають розміщення певної кількості персоналу, кожен з яких виконує конкретні завдання.

Оперативні меблі, меблі для співробітників в офіс

Оперативні офісні меблі – являють собою основну частину будь-якого офісу. Одним з її важливих критеріїв повинен бути комфорт співробітників для щоденної роботи.

Офісні меблі для персоналу

представлені в широкому ассортименті.
Найпоширенішими є комплектації невеликих офісів за допомогою сучасних оперативних меблів, які максимально заощаджують вільний простір. Можна створити робочі «міні-кабінети» обладнані всім необхідним, індивідуальними тумбами під столами, підставками під системні блоки, надставками, полками. Такі індивідуальні робочі зони створять особливу обстановку в офісі.

В даному розділі запропоновано величезний вибір

комплектів офісних меблів

власного виготовлення і від інших виробників. Висока якість пропонованої продукції пояснюється використанням екологічно чистих матеріалів і безпечних комплектуючих (ламінований ДСП, направляючі, ручки, ніжки, корпусні стяжки і т.д.). А ось варіативність вибору дозволить підібрати потрібну комплектацію меблів для офісів (форма столів, кількість висувних ящиків, приставні елементи, шафи, пенали та інше).

Ціна офісних меблів

залежить від її комплектації, використовуваного матеріалу, дизайну, функціональності і практичності. Менеджер відповість на поставлені питання зручним для Вас способом (телефон, електронна пошта). Для жителів Києва і найближчих міст пропонуємо виїзд майстра-замірника за вказаною адресою.

7 причин для співпраці з «ОФС»
1. Наявність власного виробництва - надаємо гарантію на запропонований асортимент товарів.
2. Допомога при виборі товару.
3. Швидка доставка по всій території України, незалежно від віддаленості покупця.
4. Акції та знижки на

комплекти меблів для офісів

.
5. Сервісне обслуговування - враховуємо побажання замовника.
6. Вигідні цінові пропозиції на даний асортимент товарів.
7. Можливість замовити меблі за індивідуальними розмірами - досить підібрати відповідний дизайн, надати розміри і колір.

Це робить наше виробництво одним з лідерів в столиці - даємо гарантію на всю продукцію, в тому числі і від інших виробників.

Меблі для персоналу купити

в Києві з доставкою в будь-яке місто України можна в нашому інтернет-магазині.
Після покупки корпусних меблів Вам більше не доведеться думати про правильне використання робочого простору, рішення компанії «ОФС МЕБЛІ» будуть оптимальними для будь-якого приміщення.

В процесі оформлення замовлення рекомендуємо вказувати достовірну інформацію - це дозволить уникнути затримок з транспортуванням товару.

Довіртеся професіоналам - вибирайте серед великої кількості модельних лінійок, які будуть враховувати Ваші побажання, за вигідними і доступними цінами.