Фільтри
-
Цена
-
Тип меблів
-
Серія
-
Цінова категорія
-
Тип шаф
-
Види
-
Матеріал фасадів
-
Матеріал основи
-
Виріз під сидячого
-
Форма стільниці
-
Петлі
-
Виробники
-
Кількість місць
-
Письмовий, комп'ютерний стіл, шт.
-
Переговорний стіл, шт.
-
Стіл керівника, шт.
-
Мобільна тумба, шт.
-
Креденс, тумба-помічник, шт.
-
Навісна тумба, шт.
-
Приставна тумба, шт.
-
Шафа розпашна, шт.
-
Шафа-гардероб, шт.
-
Стелаж, шт.
-
Пенал, шт.
-
Особливості
16990грн.
Створіть елегантний офісний простір з книжковою шафою та гардеробом Promo 29-36s. Комплект включає дві шафи з просторими полицями, що ідеально підходять для зберігання книг і документів. Ліва шафа з верхніми скляними фасадами додає витонченості та візуальної легкості. Права шафа - функціональний гар..
8502грн.
Комплект Персонал-7 призначений для зберігання паперових документів. В комплект входять два пенали з прозорими скляними дверцятами та одна шафа для паперів. Компактний дизайн та надійні матеріали забезпечують зручність та довговічність використання
6498грн.
Комплект Персонал - 8 включає стильні низькі шафи і стелаж для зручного зберігання паперів і документів на робочому місці. Конструкція виконана з високоякісних матеріалів та має простий, але функціональний дизайн, який підходить для будь-якого офісу
20172грн.
Комплект меблів для персоналу, що включає чотири шафи з різною кількістю відкритих полиць. Ця модель відрізняється від інших комплектів серії своєю функціональністю та зручністю для організації робочого простору
15435грн.
Комплект Персонал 11 - це зручні меблі для організації робочого простору персоналу. У набір входять дві шафи для паперів, кутовий елемент та шафа-гардероб, що дозволяє оптимізувати використання простору офісу
12770грн.
Комплект меблів для персоналу, який складається з двох пеналів та однієї шафи для документів зі склом - ідеальне рішення для організації зберігання документів та офісного приладдя. Цей набір меблів відрізняється простотою, але при цьому функціональністю та зручністю використання, що робить його ідеа..
24444грн.
Комплект меблів для персоналу включає пенал і дві шафи для документів, одна з яких має кутову конструкцію. Меблі виконані з якісних матеріалів та забезпечують надійне зберігання документів на робочому місці
31517грн.
Комплект з офісних шаф Promo 29-34 складається з 2-х шаф, стелажу та верхніх антресолей з глухими дверцятами з ДСП та скла.
25170грн.
Місткий комплект офісних шаф Promo 29-35. Включає два пенали, шафа зі скляними та ДСП розпашними дверима. У наборі містка антресоль
17021грн.
Місткий набір з шаф та стелажу Промо 29-30 для зберігання офісної документації та приладдя. Включає дві розпашних шафи і центральний стелаж з безліччю полиць
15652грн.
Місткий набір із шаф Промо 29-31 для зберігання офісної документації. Включає дві шафи з дверцятами зі скла і ДСП, в кожному по 5 широких полиць
18461грн.
Місткий набір із шаф Промо 29-32 для зберігання офісної документації. Включає два пенали з дверцятами і центральну шафу з дверцятами з ДСП і скла
17334грн.
Місткий набір з шаф та стелажу Промо 29-33 для зберігання офісної документації та приладдя. Включає високу та низьку шафи з дверцятами зі скла та ДСП, а також невисокий стелаж
14774грн.
Стильний набір з офісної шафи та гардеробу Promo 29-36 у кількох варіантах кольорів. Перша шафа включає 5 полиць із дверцятами з ДСП та скла. Друга - шафа-гардероб з великим відділенням для речей та полицею
10089грн.
Стильний набір з офісної шафи та гардеробу Promo 29-37 у кількох варіантах кольорів. Перша шафа включає 5 полиць із дверцятами із ДСП на нижніх двох. Друга - шафа-гардероб з великим відділенням для речей та полицею
Меблі для співробітників
Облаштування робочого місця для співробітників - головне завдання для роботодавця, незалежно від напрямку діяльності компанії або фірми. Офісні приміщення передбачають розміщення певної кількості персоналу, кожен з яких виконує конкретні завдання.
Оперативні меблі, меблі для співробітників в офіс
Оперативні офісні меблі – являють собою основну частину будь-якого офісу. Одним з її важливих критеріїв повинен бути комфорт співробітників для щоденної роботи.
Офісні меблі для персоналу
представлені в широкому ассортименті.Найпоширенішими є комплектації невеликих офісів за допомогою сучасних оперативних меблів, які максимально заощаджують вільний простір. Можна створити робочі «міні-кабінети» обладнані всім необхідним, індивідуальними тумбами під столами, підставками під системні блоки, надставками, полками. Такі індивідуальні робочі зони створять особливу обстановку в офісі.
В даному розділі запропоновано величезний вибір
комплектів офісних меблів
власного виготовлення і від інших виробників. Висока якість пропонованої продукції пояснюється використанням екологічно чистих матеріалів і безпечних комплектуючих (ламінований ДСП, направляючі, ручки, ніжки, корпусні стяжки і т.д.). А ось варіативність вибору дозволить підібрати потрібну комплектацію меблів для офісів (форма столів, кількість висувних ящиків, приставні елементи, шафи, пенали та інше).Ціна офісних меблів
залежить від її комплектації, використовуваного матеріалу, дизайну, функціональності і практичності. Менеджер відповість на поставлені питання зручним для Вас способом (телефон, електронна пошта). Для жителів Києва і найближчих міст пропонуємо виїзд майстра-замірника за вказаною адресою.
1. Наявність власного виробництва - надаємо гарантію на запропонований асортимент товарів.
2. Допомога при виборі товару.
3. Швидка доставка по всій території України, незалежно від віддаленості покупця.
4. Акції та знижки на
комплекти меблів для офісів
.5. Сервісне обслуговування - враховуємо побажання замовника.
6. Вигідні цінові пропозиції на даний асортимент товарів.
7. Можливість замовити меблі за індивідуальними розмірами - досить підібрати відповідний дизайн, надати розміри і колір.
Це робить наше виробництво одним з лідерів в столиці - даємо гарантію на всю продукцію, в тому числі і від інших виробників.
Меблі для персоналу купити
в Києві з доставкою в будь-яке місто України можна в нашому інтернет-магазині.Після покупки корпусних меблів Вам більше не доведеться думати про правильне використання робочого простору, рішення компанії «ОФС МЕБЛІ» будуть оптимальними для будь-якого приміщення.
В процесі оформлення замовлення рекомендуємо вказувати достовірну інформацію - це дозволить уникнути затримок з транспортуванням товару.
Довіртеся професіоналам - вибирайте серед великої кількості модельних лінійок, які будуть враховувати Ваші побажання, за вигідними і доступними цінами.
Меблі для персоналу, офісні комплекти меблів
Запит ціни
© 2024 ofc.ua/ua. Всі права захищені.
Кабінети керівника, шафи-купе, крісла, стільці, кухні, офісні меблі, рецепції, дитячі, ліжка, дивани, тумби, пенали, столи.